Dags att förändra...

Nu har jag kommit hem från föräldramötet riktigt roligt, vi fick pyssla så det blev många skratt. Dagens mat blev vegetariskt som det ofta blir här hemma. Wokade grönsaker med nudlar och sesam nuggets mumma.Ikväll ska fixa till kroppen och facet var så duktig innan med att ha en spa kväll en gång i veckan, något har hänt dags att skärpa sig.

Nu kommmer snart mitt hemliga paket hem till mig, som min bästa vän beställt. Roligt roligt....

      

min goda mat                    mina bordskryddor          isvatten 



Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Höredu vart har du hittat sesam nuggetsarna ?

vilket märke

måste få tag i dom såg ju riktigt smarrigt ut :0)

2008-10-02 @ 16:54:16
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: la mami

Det är hälsans kök som gör dom, finns på willys bland det vegetariska och på coop. Helt underbart gott barnen älskar dom också. Hoppas du hittar dom uppe hos dig...kram

2008-10-02 @ 17:42:36
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0