Värre än en karl...

Ja det är jag när jag är förkyld. Jag kan föda barn, ha mensont mm men förkylning är det värsta jag vet. Näsan rinner som en kran så jag funderar starkt på att sätta upp två tamponger ha ha... Barnen har badat och Alice har fått flätat hår, hon ville vara lockig i morgon, din önskan min lag. Nu sussar dom söt  i sina sängar efter tre kapitel i stora spökboken, med min härliga röst blev det bra '' spökeffekt'' .Nu ska jag leta fram vinterjackorna vet att det kanske är lite tidigt men jag tycker det är svinkallt, får ha med sig vårjackorna om det blir varmare uppåt dagen.....
   
Anton på väg till sin nya kompis. Alice med måååååååånga flätor.

Ha det bäst la kran...

Kommentarer
Postat av: la bosna

vad kul att han har fått en ny lekkompis o vad söt han är..Hoppas att du klarar av att jobba kram

2008-10-06 @ 08:42:11
Postat av: la mami

Jo jag klarade att jobba, var bara mer förvirrad än vanligt ha ha. Hoppas kvällen blir bra och tack för bytet. kram kram

2008-10-06 @ 16:31:11
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: Albin N'doja

Super söta barn, verkligen. :)



Kram A

2008-10-07 @ 21:30:31
URL: http://www.AlbinNdoja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0