Tre små troll....

Nu är dom här mina små troll, vi har ätit gott hela kvällen och nu har Anton somnat i soffan och dom små dnasar till idol och jag skrattar så jag kan dö.  I pausen är det dags att krypa i säng så dom orkar med dagen i morgon då vi ska på kulturdagarna så i morgon blir det mycket bilder haha...

Trevlig fredag önskar lafamilja.....
     
Store killen somnade först. Minstingen tog pyjamas och borstade tänderna innan det var dags att rocka loss till idol. Mammas lilla tös hade bytt om till kläningen som rörde sig fint när man dansade.

Dessa är födda med all min kärlek det enda som är viktigt i mitt liv...

Älskar er mamma..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fina dom är dina barn!!! Och du är så fin du med som vet vad som är värt att leva för, sina småttingar! Ha en hälig helg nu! Puss och Kram, vem är din idolfavorit??

2008-10-04 @ 11:20:53
URL: http://sandrakrusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0