Torsdag med tårar....



Fy f..n idag är det tungt gossat och pussat mina älsklingar och nu sover dom gått i sina sängar och jag sitter i soffan och tårarna trillar. Den värsta tortyren på hela veckan är överlämnigen, jag vet att dom har det jätte bra hos daddy och dom vill dit. Men för mig känns det som mitt dyrbaraste försvinner...
Men en vecka går fort och nu hinner jag med allt pappersarbete jag ligger efter med...


Alice skulle så klart sminka sig idag med, vilka läppar såna vill la mami också ha.
Nej dags att krypa till kojs och försöka tänka på att bli frisk.

Mina älskade barn jag är så glad över att jag har fått äran att vara er mamma...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy vad jobbigt det måste kännas, kan inte ens sätta mig in i den situationen... Vad Alice var lik Axel på den bilden! Han är nog ert barn iallafall och ingen utbyting från BB som man först misstänkte, haha!

2008-10-10 @ 09:28:11
URL: http://sandrakrusell.blogg.se/
Postat av: mamma bosna

Ja du anna livet känns jobbigt ibland o man vill bara försvinna. men snälla du det går över du har så mycket att ge o du har ju dina barn tänk på dom och få då lite energi och ork och du du ska veta att du är en super duper mamma och vilken vän du är ja det vet jag helt underbar kram love you

2008-10-10 @ 10:12:07
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Åhhhh jobbigt,

men du vet ju att dom har detbra då kan du vara trygg i mamma hjärtat kram

2008-10-10 @ 13:24:52
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Agnes

söt bild!

2008-10-10 @ 15:42:49
URL: http://enbloggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0