Tidig start....

I morgon blir det tidig start i detta hemmet, klockan fem ringer klockan och då är det full rulle som gäller så att vi inte stupar av stress.

Pernilla var så duktig idag barnen sov sött i sina sängar och hon hade även diskat är så tacksam. Vi satt och pratade en stund nu när jag kom hem från jobbet roligt att vi hade samma uppfattning om personalen som jobbar på frittids och dagis :)

I helgen ska jag åka iväg med min bästis och på hotel ,gå ut och dansa var så länge sen ska bli så roligt, känns som en jätte lyx.





Nu har min lille vaknat och vill ligga hos mamma och mysa så nu blir det att hoppa i säng...


Ge varandra kärlek och varma kramar, berätta hur mycket du tycker om / älskar. Så får du tio gånger mer tillbaka.
Ett karma som jag tror verkligen tror på .

God natt / la mami och barnen

Kommentarer
Postat av: pernilla

ingen fara, ställer upp när jag kan...ses kanske på torsdag då xoxo

2008-10-22 @ 11:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0