Suger energi....

Just nu suger jobbet massor av energi, känner mig arg hela tiden kommer snart att få en rejäl urladdning.
Kanske det som behövs inte vet jag, vill att allt ska vara som det var innan man hade roligt och kände inte att man hade ont i magen innan man skulle jobba. Har fått bekräftat att chefen inte vill att jag ska få mer extra, frågan är bara vad har jag gjort och vad är det att inte säga face to face. Men i morgon ska jag själv gå ner och få rätt sida på detta. Sissta utvägen blir facket jag känner mig som en utnyttjad hund om dom nu tycker att jag är så himla dålig varför förlänga mitt vikariat...

Så nu har jag skrivit av mig och det känns genast bättre, ledsen att jag klagar så mycket men just nu är det tungt, och detta är mitt andrum i vardagen.

Tack alla er som gör mig glad....

 Trött och irriterad.

Kommentarer
Postat av: la bosna

Hej Anna det har du inte berättat för mig att chefen inte vill ge dig turer vrf har du inte sakt något kram

2008-10-16 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0