Söndag....

Idag har vi varit hos pappa och Anne och tittat på det nya köket, gud va fint det var blir så sugen på att fixa till mitt eget.
Men känner att jag inte har riktigt med energi och pengar till att starta ett sånt projekt som det ändå är.
Vi tog en härlig promenad i det fina men blåsiga höst vädret, Alicen fick massor med smycken så nu är hon lycklig och har valt vilka hon ska ha med sig på dagis i morgon och visa sina kompissar.
Efter vi hade varit hos pappa åkte vi och handlade på willys märks att barnen blivit äldre var inga problem alls att handla mot vad det kunde vara för, jag har så duktiga barn och jag är stolt över dom alla....



Morfar och Axel i det fina höstvädret.
        
Alice piggelin                          Anton en riktig mulle pojk.

 
Ankorna kom och sa hej.   Här lekte jag som barn.     Lika cool som sin dotter.


Kommentarer
Postat av: mama bosna

Krister du ser bra ut i dina bästa år hoppas vi får träffas hos Anna har hört så mycket positivt om pappa Anna du har en snäll pappa som e ute med dig o barnen kram

2008-10-24 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0