soffläge allan.....

Så roligt så, har åkt på barnens baciller, förkyld, ont i halsen ocjh världens huvudvärk. Har lagt mig på soffan och somnade direkt. Nu ska jag snart ta och stoppa in kycklingvingar i ugnen och förbereda kläder inför i morgon. Anton ska till badhuset i morgon så måste packa badkläder och nu kommer snart dom små minsta hem som varit ett par timmar hos mormor och morfar Anders, Anton är iväg hos en ny kompis och leker så himla bra. Håll tummarna att jag snart är bättre har hela veckan bokad med jobb så det blir alvedon och bita ihop som gäller.......
Nu ska jag äta lite papaya och dricka ingefärste med honung....

see you to night....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0