Skepp ohoj sjöslag....

Hämtade barnen och åkte och köpte nya skor och lyxade till det med macdonalds mat.
Hemma igen stoppade jag dom i badet och dom hade jätte roligt med ett härligt vatten krig.
Gissa om mitt badrum såg härligt ut hälften av allt vatten var på golvet men dom hade jätte roligt så vad gör lite vatten...

Sen satte jag mig i soffan med stumpan och började fläta håret precis när jag är färdig trillar hon på sidan ooops somnade när jag pillade i håret, tror hon var väldigt trött. Men det är man när man varit uppe sen klockan fem.

Kvällen avslutades med ett spännande avsnitt ur stora spök boken, ett köp tips till alla föräldrar en favorit i denna lilla familjen...

 Tiita vad jag kan plaska.

zzzzzzzzzzz
Helt inne i tvn.

 Jag kan själv mamma.
 Favis boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0