Självbehandling pågår...

Har tänt ljus i hela lägenheten för att reparera själen, enligt kineserna är det en orsak till att man blir sjuk. Min själ är nog fortfarande skadad efter skilsmässan tar nog långtid innan jag är tillbaka på ett nytt lets go. Men så länge ska jag ta hand om mig själv och mitt nya liv, vilket jag tycker jag fixar rätt bra men bättre ska det bli....

Min badande kur hjälpte för stunden men nu känner jag mig mörbultad igen, men jag svettades mycket och det är bra enligt proffessor la india. I badvattnet hade jag i mynta, 1 dl mjölk, eteriska oljan pepparmynta riktigt utrensande, prova ska ni få se.

Jobb i morgon hela dagen, gud ge mig kraft har inte råd att stanna hemma.
Men dom första dagarna bukar vara värst sen lättar det.



                 

mina ljuslyktor mys mys            mitt mynta bad, desperat på att bli frisk.


Kommentarer
Postat av: la bosna

Jag ska prova med badet o se om jag blir bättre med min förkylning..ja våga va sjuk imorgon då blir jag ledsen vem ska jag då jobba med.. men vi tar det lungt vännen

2008-10-07 @ 15:06:44
Postat av: la mami

Vi ses i morgon bitti, följ det klagande ljudet så hittar du mig. vi tar slow motion lungt i morgon. Syns när jag kryper upp för trappan haha...

kram

2008-10-07 @ 22:12:43
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0