Min lördag...

Hej
Vilken mysig lördag vi har haft. Mamma och Anders kom i morse och åt frukost ihop med oss jätte mysigt.
Sen gjorde jag vid alla gadroberna och rensade ut. Gav allt som barnen vuxit ut till min lilla granne.
Sen kom systrarna gustavsson på besök gud va roligt att se dom det var så länge sen. Vi fikade och sen bestämde vi oss för att åka till Balsby och hälsa på, där var eves sambo en riktig pudding verkar hur snäll som helst. Även hasse och kerstin träffade vi. Var så kul som på den gammla goda tiden. Pernilla var så snäll så på tisdag när jag jobbar kväll ska h
hon hämta barnen och passa dom tills jag slutar att jobba kl tio.

Nu ligger vi i soffan och kollar på spy kids, mätta och trätta.



Underbar dag med mina vänner...

Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman hoppas du haft trevligt idag.

Trodde du skulle titta inom.

Hälsning Gulaschsoppa.

2008-10-18 @ 22:11:55
Postat av: la mami

Tänkte vi skulle titta inom i morgon. Ska bli fint väder så vi kan ta en promenad med barnen.

Hoppas att det finns gulaschsoppa kvar.

puss

2008-10-18 @ 23:23:09
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: pernilla

och en alldeles underbar dag med er =) ringer imorgon xoxo

2008-10-19 @ 20:00:58
Postat av: Evelina

Tack själv för en underbar dag vännen! Saknar er redan! Bamsekramar!

2008-10-25 @ 16:54:40
URL: http://evveliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0