Man blir så varm i hjärtat....

kom till skolan idag och blev så glad att Anton lekte med dom andra pojkarna och hade jätte roligt, istället för att sitta för sig själv och bygga med lego. Verkar som han trivs bättre nu för han tjatar inte om att han vill vara hemma nu som han gjorde innan. själv var mitt arbetspass en kraft ansträgning kändes som maraton men jag klarade det.

Maten idag blev vegetariska vårrullar och wokade nudlar, barnen åt massor och nu till kvällsfika lyxade vi till det med kanelbullar och isvatten.

Ska snart ta och läsa godnattsaga, sen ska krypa ner i badet och njuta av ett gott mynta te med honung. Bara ta hand om mig själv så jag blir av med den j--la förkylningen.

                   

Bildförklaring.
1, kvällsmat.
2, perfekta små saker att ha ketchup i.
3. Anton gillade maten.
4, Axel åt upp allt i ett nafs som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman! Du är verkligen duktig med att laga bra mat! Både till dig och dina barn, jag blir själv sugen på allt du gör...här hemma är det den stora mannen som är lite kinkig,hihi...

2008-10-07 @ 13:44:36
URL: http://sandrakrusell.blogg.se/
Postat av: la bosna

Anna när ska jag få smaka din goda mat man blir ju så avundsjuk på din mat jag vill oxå kunna laga så gott kram

2008-10-07 @ 15:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0