LADIES NIGHT...



Här har vi kommit fram till hotelet, mammorna är taggade till tänderna. Överraskningen var biljeter till ladies night, ahh vilken lyx.

  

Efter lunch och en massa schopping var det dags för fika, glada och spralliga som vanligt måste höras och synas när mammorna är i farten:)


 

Efter vi hade gjort stan, var det dags att mysa och vila och cidern var på börjad...

 
Efter lite mer dricka blir man ännu mer galen än i vanliga fall, är vi inte söta ha ha.



Nattens drottningar...
Denna helgen var helt fantastisk var länge sen jag hade så roligt, tyvärr fick kameran bli hemma under ladies night och utgång då vi inte hade någonstans att göra av den....
 Vad får malmö stad för betyg ; 5 solar för bra underhållnig och otrolig bra musik på uteställena...

Nu ska vi börja fundera på nästa resmål dags igen om 6 månader ha ha...

Tack mina bästa vänner detta behövde jag min själ mår så bra puss puss


Kommentarer
Postat av: Roobina

Visst var det balsam för själen...

Ett läge vid våra sammankomster "undan eller kull"

Med dig är det alltid full fart...det kommer ta tid innan man är på banan igen efter en sådan helg...men det är det värt! Ser redan framemot vår nästa trip ;)

2008-10-27 @ 22:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0