Jalla Jalla....

Wow vilken dag, fullt ös på jobbet, kommer sent där i från kör till daddys jobb och hämtar bilbarnstolarna mitt i rusningstrafik.

Är frame på fritids kl tio över fem med andan i halsen. Anton kastar sig om halsen på mig och ögonen tindrar. Han säger mamma det är disco ikväll och alla kompissar ska gå. Jaha säger jag so inte vet någonting men när börjar det?  Klockan 18.00 oj dags att sätta fart och hämta dom andra.

Ännu mer stressad, hämtar dom andra två och  springer till bilen tänker  vad ska jag laga till middag som man kan göra på en kvart, stannar på coop handlar färdiga revben.

Kommer hem kl kvart i sex dom börjar direkt att bråka och jag är så sönderstressad och trött att allting bara snurrar. Ger Anton mat och strycker hans skjorta. Mamma och Anders kommer och kör honom.puuuhhhh
hinner hämta andan och göda dom andra två men härtat bultar och huvudet snurrar. Tittar på  kl 19.30 skit dags att köra och hämta.

Klär dom andra två och kör och hämtar en toppen glad kille som har haft jätte roligt och dansat med en tjej...
Nu ligger vi i soffan och myser, jag orkar inte ens svara på mina barns frågor. Inte den fredag jag hade tänkt mig..
Men Antons glada min så vad det värt denna stress.

Oj vad långt det blev.....

Trevlig helg / la slutkörd


Kommentarer
Postat av: ninna

aaahhh vilken prins =) ringer dig imorgon innan 10 pus å kram till er alla xoxo

2008-10-17 @ 22:04:34
Postat av: Sandra

Vilken snygg kille!!! Han skulle jag också vilja dansa med ;)

2008-10-18 @ 17:04:06
URL: http://sandrakrusell.blogg.se/
Postat av: la mami

Ja han har blivit en stor, snygg kille och så duktig. Är en stolt mamma till min store härliga son.

2008-10-18 @ 23:28:21
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0