Föräldramöte 2

Varit på föräldramöte ikväll igen. Alltid lika roligt att ställa sig upp berätta vems mamma man är, hur många barn man har och hur gammal man är. Dom nya föräldrarna var i samma ålder som jag men skillnad var väl att dom hade ett barn.
Gissa om det blev stora ögon när man berättade att vi hade tre haha. Efter mötet åkte jag till huset och träffade mina änglar helt underbart, nu är det snart fredag ahhh va vi ska gosa. Nu ska den här lilla mamman ta sig i kragen och gå till säng med en ny amelia och bara njuta.

Dagens ord
vi kämpar alla.
Du måste älska vad du har och göra det bästa av det.

 

Pigg och glad redo för föräldramötet. Dagens outfit fick bli vit linne från stadium, svart skjorta från hm, rutiga korta byxor som jag köpt i danmark, kraftiga strumpbyxor hm.

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Hiii hii den fina tre barns mamman 0)

2008-10-02 @ 16:50:39
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: la mami

Tack gulliga du som förgyller min dag med din underbart roliga blogg...

2008-10-02 @ 17:44:01
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0