En energi kram till alla med cancer....

I bland kan man klaga och tycka att  det är tufft. Men jag inser att jag har det perfekta livet, underbara friska barn, jag är frisk . Jag har inte så gott om pengar men vad gör det om hundra år. Är man inte nöjd över äktenskap, jobb, bostad så gör någonting åt det, för det handlar om din egna vilja. Sen finns där sånt man inte kan påverka som tex Cancer, har varit runt på ett antal bloggar  barn, ungdomar och mammor har drabbbats av cancer. Var senast inne idag och läste om en mamma som fått cancer i magen och nu hade den spridits sig, hennes rädsla att kanske aldrig få se sin son växa upp gjorde mig så sorgsen. Så ta och stöd cancerforsknigen det gör jag, för att vi kan alla drabbas........



Massor av energi kramar till er som strider varje dag mot cancern....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0