Dom bästa......



Det bästa helg laget, vår sissta helg tillsammans. Det saknas en person som vi inte kunde övertala att vara med, men hon kan vara lugn ska fota henne på nästa personal fest ha ha. Vi har så roligt ihop som ni kan se och våra arbetskläder är grymt sexiga särskilt mamma bosnas hon kör la hip hop stil på byxorna. Söta Anni är  vårt ansikte utåt då hon är vacker som en sommar dag...

 
Vi ger varandra mycket uppskattning och kärlek, gosigt värre...



Sen har vi jobbets kutter smycke, dammas av en gång i veckan och får kaffe varje dag kl tre......

Om sex månader ska du vara tillbaka i vårt lag, nedräkningen har redan börjat...

caio

Kommentarer
Postat av: mamma bosna

Du e inte klok Anna hahaha visst har vi rolligt på jobbet men det ska man inte ha för då får man bara gå... jag kommer att sakna er så jätte mycket ni är ju min andra halva.... Du glöm inte att jag kanske ska opereras mitt knä du vet o då måste jag ha social träning o det kan jag ju ta när ni jobbar hihihi

2008-10-13 @ 08:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0