Viktiga saker....

Idag har varit en sådan dag då jag har tänkt mycket på vad som skulle hända om jag gick bort.
Eller ännu hemskare om både jag och daddy gick bort vad skulle hända med barnen.

Som vanligt var jag tvungen att ta tag i mina tankar så jag ringde daddy och sa att vi måste sätta oss ner och skriva papper att vad som än händer får aldrig syskonen splittras. Och om jag går bort ska ändå barnen få träffa mormor och morfar så ofta dom vill.

Jag vet att detta är känsliga saker men mycket viktigt, du vet inte vad som händer i morgon så försök leva i nuet...
Och njut av allt underbart du  har runt om kring dig...
Var tacksam över ditt liv ....

Jag är en lycklig mamma, jag mår bra, har massor av vänner, en mamma och pappa som är livet. Vad mer kan man önska...






En mammas tankar.....

Kommentarer
Postat av: labosna

Ja du Anna dom tankarna har man haft o dom kommer ofta men som jag säger till dig alltid du e bra du Anna en fantastisk mamma kram

2008-11-13 @ 10:05:20
Postat av: Sandra

Hej gumman! Det är alltid jobbigt att tänka på sådana saker, jag låter nog hellre bli men visst är det viktigt...Klänningen var fin! Jag har börjat buda på tradera nu, finns faktiskt mycket häftigt till barnen från usa m.m. till vettiga priser.

2008-11-13 @ 10:51:01
URL: http://sandrakrusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0