Stackars Ante

Fick reda på att Anton blivit retad i skolan idag, dom hade sagt att han hade loppor. Sen hade dom försökt att låsa in honom i ett mörkt rum. Jag barar undrar var är personalen sitter och dricker kaffe eller? Men daddy har tagit tag i det hela på ett mer vuxit sätt än jag hade gjort....Jag blir så j..la arg så jag hade nog  tryckt upp dom väggen. Jag vet att det är helt fel och omoget men ingen är sååå elak vid min son säger lejonhonan i mig....

Sängarna är renbäddade och väntar bara på  små söta huvuden på kuddarna. Alice apa ligger och väntat på prinsess sängen...
Inne hos pojkarna väntar Jack Sparrow...
 

Sov gott....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy vad hemskt, jag vet, man blir vansinnig. Det är svårt att vänja sig vid tanken på att ingen har uppsyn över dem hela tiden...hur ska de klara sig, de är ju faktiskt fortfande små! Jag fick höra att några pojkar hade suttit och skrattat åt de andra när de skulle duscha efter gympan en gång...och en pojke på Jacks dagis sa till en tjej på vilan att han skulle sparka henne i huvudet till hon dog! Jag gick i taket och ringde dagis direkt och sa att det är deras ansvar att våra barn ska känna sig trygga när de är där! De verkar som att de har reagerat nu iallafall.

2008-11-14 @ 09:47:02
URL: http://sandrakrusell.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Det där prinsess påslakanet har Madicken med hihihii och sove ri det nu altså inte just nu men på natten :=)





Kram kram

2008-11-15 @ 12:32:09
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0