AJ Aj

Har så ont i äggstockarna och ryggen, Axel är sjuk och i morgon ska vi vara hemma och ta det lungt...
Sa till Anton att han med kunde vara hemma för han har haft ont i huvudet men han ville till skolan ett bra tecken...

Ikväll fick barnen massage, dom bara älskar det. Alice och Anton somnade direkt men Axel klarade hela massagen utan att somna...

Blandar egen olja som är super bra:
Mandelolja ca 1 dl
lavendel eterisk olja 10 droppar
Jasmin 10 droppar
rosenträ 5 droppar.

Doftar underbart och är bra vid sänggåendet då oljorna är lungnande...

Ute är det nästan storm och en varm säng och värmedyna ska bota mig nu....

Sov gott...

Kommentarer
Postat av: la bosna

Hej min vän hoppas att du e bättre tills helgen. Jag var igår du vet var jag skulle gå o prata o sarah var med o allt gick bra, ska gå med föräldra grupp till våren tyckte det lätt bra men vi får prata mer på jobbet kram på dig min vän...

2008-11-20 @ 09:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0