Jag finns kvar....

Dagarna går och jag saknar dator, internet och min blogg jätte mycket...
Är min vecka utan barn nu och skit vad man saknar dom men veckan går ändå fort och man försöker fixa allt vad gäller städ tvätt och mat så man har all tid till dom när dom är här. I morgon ska vi äta middag tillsammans mysigt vi försöker göra det en gång i veckan och det funkar bra.

Sitter just nu i tankar på att sätta mig i skolbänken igen och uppfylla min dröm. Innan jag blir för gammal och tiden har gått ut...haha.

Hoppas ni har det bra..../la mami

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min vän klart att du ska läsa om du känner för det o ja din ålder stör ju rätt mycket haha du klarar allt kram linda

2008-05-14 @ 08:52:51
Postat av: Sandra

Hej vännen! Skönt att höra att allt gått bra! Saknar er alla! Kram Sandra

2008-05-17 @ 14:19:08
URL: http://sandrakrusell.blogg.se
Postat av: Lina

*halkar in* Vilken fin blogg du har!



ha en skön kväll! kram

2008-08-18 @ 18:07:59
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0