Hello

Jätte längesen jag skrev något, men har ingen dator och inget internet. Får skaffa det senare när ekonomin är bättre... Flytten har gått bra och jag stor trivs, barnen verkar ha kommit i rutinerna nu och det är skönt. Men jag hade aldrig orkat om jag inte hade haft så många vänner och nära och kära som finns för mig... Tack.

Jobb och barn är mitt fokus just nu och idag köpte jag mig en bil jippi slippa ta bussen och gå upp klockan fem minskar stressen jätte mycket... Nej nu ska jag jobba sen hem och förbereda inför i morgon när mina älskade barn kommer...
Mamma älskar er utan er  finns inget liv ni förgyller  min vardag med era skratt och många bus....

Love/ la mami

Kommentarer
Postat av: anna br

Vad skönt att det funkar bra. Vart är det du bor nu då? Hoppas att du får det bra och att du fortsätter att trivas trots allt med tillvaron. Ha det fint. Kram Anna

2008-05-03 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0