Vårvädret borta...

Så förvånnad jag blev i morse när jag skulle till jobbet fick skrapa rutorna och det snöade, tala om att man blir deppo..image475
 
Helgen har varit mysig skönt med semester och ladda upp sig var mycket piggare idag på jobbet..
Är ledig i morgon och hade tänkt att vi skulle ha en liten utflykt men med detta vädret sååå får vi se.
Alice klagade igen på ont i örat ikväll blir knäpp på detta undrar om pencilinen inte tar hennes baciler. Hon hade även lite feber hoppas att det bara var något tillfället...image476 


Hej hopp g........../la mami


Kommentarer
Postat av: linda

Hej Anna ja du har haft det bra du men jag o chris fick jobba ihjäl oss men men nu när du har tagit det lungt så när vi träffas så ska du trycka lite på min rygg hahahaha kram

2008-03-18 @ 17:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0