The old lady...

image442  Så här känner jag mig nu ikväll. Så himla trött och ont i varenda led undrar varför...
Jobbat idag så himla mysigt har vi haft. Ska jobba delad i morgon ojoj kommer att glömma hälften...

Efter jobbet körde jag och handlade en massa mat så nu slipper jag tänka på det.
Min kväll kommer att se ut så här: En skön säng, pyjamas klädda barn, stora skålar med chips och snacks och melodifestivalen..Tror jag kommer att somna innan barnen ikväll.

Nu ska jag krypa ner och mysa ...lite avis är ni nog allt...haha
image443Synda big time ikväll kanske till och med blir ett glas vin....


Ha det underbart/ la tant


Kommentarer
Postat av: linda

Hej Anna nu sitter jag på jobbet och skriver fy på mig men var tvungen att gå in och läsa hahaha du imorgon ska vi äta gott glöm inte cevapcici och brödet som jag ska baka mmmmmmm du chris kommer in på kvällen och äter med oss det du vad vi tycker om vårt jobb ha det så skönt nu o kramar på er alla där hemma

2008-03-01 @ 19:07:58
Postat av: chris

hello vännen... ät lite chips o godis för mig med, en annan måste ju hålla lite på det :) sov nu så gott så ses vi imorgon bitti, krama barnen från mig

2008-03-01 @ 19:25:28
Postat av: anna br

Hej hopp =) Jag skickar lite godis till dig =) Tack för komplimangen om håret! Det är en liten tub som jag köpte på lindex, heter John Frieda, brilliant brunette. Ha en skön helg.....och ledig måndag=)

2008-03-01 @ 19:59:10
URL: http://anaphalis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0