Sportakdamin...

Anton var på sportakademin igår. Han är så duktig och tycker det är så roligt ....
Helgen har varit bra jobbat och ätit god mat med dom gammla, tack linda och cris för en mysig helg...
Idag är jag trött och barnen är lite förkylda och hostiga, Alice går omkring i ett litet linne och vägrar att ta på sig..

Dagens lista: Rymma upp
                         Fixa tvätten och bädda
                         inventera saker som kan säljas.
                         Fylla i alla papper som har blivit liggandes
                         Leka med barnen
                         laga mat.

 Det är vad som kommer att hända här idag...kram kram/ la mami

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter väl som en skön dag att bara kunna lulla omkring hemma. Själv tycker jag att helgen tog slut alldeles för fort. Sitter hemma och pluggar idag men det är så lätt att börja surfa runt på nätet... Kram

2008-03-03 @ 12:49:42
Postat av: Sandra

Det var bara jag...glömde skriva det, haha

2008-03-03 @ 12:50:38
URL: http://sandrakrusell.blogg.se
Postat av: linda

Tack själv för en trevlig helg.. Nu är jag hemma har jobbat, bakat bröd har jag gjort och dom gamla åt som bara den. Jag har en jobbig hormonbomb som är sjuk han är så jobbig men jag tror att han ska till skolan så jag får ha det lungt o skönt. kram på dig

2008-03-03 @ 14:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0