Spännande

I  morgon ska jag kolla på 2 lägenheter ska bli spännande, sen är det jobb i morgon kväll.
Dagen har varit jätte mysig tyvärr har Alice blivit sjuk igen har precis smort in fötterna med eukalyptos olja jätte bra vid feber...Hoppas att hon snart blir bättre har sån hemsk hosta. Så i morgon blir det för henne att vara hemma med mamma på dagen och med pappa på eftermiddagen.
På onsdag blir det vab om det inte går att lösa på något annat sätt. Tycker mina barn är sjuka jätte ofta någon som har något tips för att bygga upp imunförsvaret????

Nej nu ska jag gå och försöka fixa till facet har ju fått lite chips finnar not nice...

Ha en skön kväll/ la finne

  Anton myser med Freddy

Kommentarer
Postat av: anna br

ÅÅ vad gosigt det ser ut! Jag har överlevt dagen nätt och jämt! Mycket info på en gång och sena dagar och tidiga mornar...jag vet inte om jag klarar detta.....har en J* prestationsångest! Men det SKA gå på nå sätt! Det är ju roligt...Ha en skön vecka och hoppas att Alice blir frisk! Kram /Migrän

2008-03-03 @ 21:42:11
URL: http://anaphalis.blogg.se
Postat av: linda

Vad synd om Allice att hon e sjuk men jag kan bara säga prova med flädersaft Anna värm det och låt henne dricka det.. Jag vill jobba med dig på Onsdag ahhhh jag klarar mig inte utan dig darling men men klart att du ska va hemma med henne om du måste bara hon blir frisk.. hoppas du tycker om någon av lägenheterna. kram pussa ungarna från mig

2008-03-03 @ 22:07:18
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Hallå tjejen aldrig kul med sjuka barn
Har själv lyckats klara mig i från det ang mina barn.
Låt dom äta massa frukt vitaminer vara ute
massa och renlighet

Ha det finast

2008-03-04 @ 12:07:42
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0