OJ OJ OJ

Oj oj oj vad jag är mätt, precis kommit hem från pappa massor av mat och godis tror jag ska sprängas...
Kul har det varit alla barn har varit samlade, jätte mysigt....

Helgen går så fort och jag har ont i magen, sissta veckan i huset och jag har börjat packa lite smått.
Känns tungt och jobbigt känner mig svag och alledes matt...Tror att detta kommer bli den tuffaste veckan i mitt liv en massa som ska klaffa och fixas...

Nu har jag startat en maskin tvätt och gjort mig en kopp te, i morgon ska jag städa lite och store killen ska på sportakdemin...

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg....

Tack för en trevlig kväll Anne och pappa...

image481 

Älskar er mina ögonstenar, fast just nu är jag ingen rolig mamma....

Kommentarer
Postat av: Anne

Verkligen kul att vi lyckades samla er alla, alltid lika roligt när ni kommer hem:)
Kram på er !

2008-03-23 @ 10:18:26
Postat av: anna br

Tack tack =) Jag tycker det ju är paradiset att gå in på en loppis =) Har haft en skön ledighet. Förstår att du inte bloggar så mkt nu fullt upp måste det ju vara, flyttar tär ju på en speciellt i ditt fall. Mys du med dina barn! Ha det så bra det går KRAM Anna

2008-03-24 @ 21:15:26
URL: http://anaphalis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0