Min Fredag...

   
Dagens glada mamma, banken gick toppen och jag får låna till lägenheten vad kan man säga mer än JIPPI..
Tyvärr blev inte budgivningen klar idag utan blir antagligen på Måndag eftermiddag, håll tummarna för mig det hade varit så kul om jag fick den...På tisdag vet ni hur det gick..usch gå och vänta hela helgen jobbigt. Dagens kvällsmat makaroner köttbullar och majs...Nu ska vi titta på lets dance..

 Alice har redan somnat och ligger nu nerbäddad, tar att ha öroninflamation.

 pojkarna äter godis och väntar på lets dance.


Trevlig kväll/happy la mami


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag har en liten kasse till dig med bla. en jättefin jacka :) Pattarna har blivit för stora så jag kan ej knäppa den .. haha .
Kram

2008-03-07 @ 23:10:26
URL: http://vimsananna.blogg.se
Postat av: anna br

Tack då mkt för all beröm jag uppskattar det verkligen ...gör att det inte känns så övermäktigt! Jag är ju inte heller så pillig av mig så det måste jag öva mig på mera....du ska bara se hur dom andra i klassen sitter och småpillar med allt. Jag vill ju att det ska gå undan! Har fått sminkproverna nu så jag ska se om jag har lust att prova i morogon =) HA en skön helg och HOPPAS att budgivningen går bra . Kram

2008-03-08 @ 20:28:09
URL: http://anaphalis.blogg.se
Postat av: Evelina

Hoppas det är bättre med er!

2008-03-12 @ 11:20:58
URL: http://evveliiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0