Glad påsk...

Vill bara önska er alla en riktig trevlig påsk....Själv ska den här häxan flyga hem till pappa på påskafton och äta middag...
I morgon är det jobb som gäller storhelg känns bra i den fattiga börsen....Ska mysa med barnen hela helgen och äta ton med påsk godis...

PLAN TVÅ PÅ HJÄRTEBACKEN ni är bäst vad skulle jag göra utan er, jag blir alltid glad när jag ser era nyllen...
puss och kram...

Mamma och Anders hoppas ni har en trevlig påsk uppe i norland eller var det nu ligger...haha inte så duktig i geografi...

På återseende/ la blåkulla

image479

Kommentarer
Postat av: linda

Hej Anna, jag själv har varit i Åhus o ätit påskmat o det var gott. Imorgon ska jag flyga till Gislaved o äta helstekt lamm o gris mmm vad gott me du ska få chans att smaka en gång det har ju big ´pappa sakt haha kram på dig o dina små hälsa dom där hemma från mig bosna mamma

2008-03-21 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0