Förkylningstider....

Ja det blev VAB idag Axel och Alice är dunder förkylda Anton fick också stanna hemma lika bra i och med att det går maginflunsa på dagis igen. Och det är något jag absolut inte orkar med just nu...
Ska vara hemma med dom i morgon med sen ska Andreas vara hemma på fredag då jag ska på utbildning.

Håller på att koka honungsvatten i mängder, vitaminer, massor att dricka,smörja fötterna med eukalyptos.
Lunchen idag blev tortelini med grönsaker och ketchup inte så avanserat men det var önskemål från barnen...

Lägenheten jag tittade på igår var verkligen något jag vill ha men vi får väl se om det blir så....Perfekt område i alla fall. Den andra låg helt fel ut med vägen och det vill jag inte med tanke på barnen. Ja håll tumarna att det går bra....

Nu ska jag hänga upp tvätten och sen ska vi gå ta en liten tupplur så skööööönt...

caio caio/ la häxa

   
Axel är förkyld och hängig vill bli buren hela tiden, tur man har en bärsjal..

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Näää så söta ni var vad är det för bärsele du har otroligt vackra färger.

Kram på er finaste

2008-03-05 @ 13:26:19
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: linda

Hej min vän jag blev så ledsen när jag hörde att vi inte skulle jobba men men jag förstår ju att du måste va hemma vårda dina barn ordentligt och sköt om dom så dom blir friska pussa dom från mig...Jag var på afrodans igår gissa om jag tyckte det var roligt hahha. Jag ska gå på tisdag oxå för nu har jag hittat något som passar mig. Kram Linda

2008-03-05 @ 14:16:55
Postat av: Andreas Boye

Hej vännen...

Jag följer inte din blogg och har faktiskt aldrig gjort det även om det var jag som tipsade dig från början. Jag trodde att det kunde vara en grej för dig och visst hade jag rätt... Så många timmar du spenderar framför datorn numera är sällan skådat för det tar ju sin tid att klappa om den såklart. Sedan bloggens start vet nu även du hur det kan vara att fastna i Internets förtrollande värld, ombytta roller är det rätta ordet... ;)

I denna otroligt påfrestande situation vi befinner oss, som vi båda varit ytterst delaktiga till att ha hamnat i och som påverkar oss bägge, blir jag jätteledsen när jag tar del av vad du skrivit. Inte val av ord utan hur det är vinklat... Jag förstår att detta är din ventil för alla tankar och känslor du har inför våran separation och det ska det givetvis få lov att vara men jag ber dig att berätta hur hela vår vardag ser ut och inte bara den del du själv väljer att återge som rör dina ambitioner. Jag finns här med och har varit här hela tiden. Vi delar ännu samma tak och jag upplever att min delaktighet i våran familj är nästintill obefintlig på det sätt du väljer att skriva. Det sårar mig oerhört då både du och jag vet att det inte är eller ser ut så...

Det som gör mig mest ledsen är hur det uppfattas av omgivningen. Det känns som om jag får bära hundhuvudet genom att vara som bortblåst när jag trots allt finns här och tar hand om våra barn, marktjänst. Du drar inte hela lasset själv och har aldrig gjort...

//Andreas

2008-03-05 @ 14:53:40
Postat av: linda

Hej Anna hoppas att det är bättre med barnen. Sarah är hemma idag hade ont imagen men ska till skolan imorg... här är det
lungt just nu har jag min lilla flicka vad skönt så länge det varar... ni får ha det så bra alla 5 kram linda

2008-03-06 @ 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0