Akon....

Akon spelas för fullt, jag badar barnen har damsugat och moppat nedre plan. Ska bara bädda rent i våra sängar så alla små bakterier städas ut. Utbildning i morgon se om man kan bli lite klokare, jag är nog ett hopplöst fall haha.
Andreas ska vara hemma i sjukstugan i morgon får se om han får åka iväg med Anton till vårdcentralen i morgon igen, han har fått hög feber och mår allmänt kasst...

Nu ska jag dansa vidare med akon och göra lite kvällsmat, Havregrynsgröt till kids och vita bönor i tomatsås och ägg till oss vuxna...

Hoppas ni får en underbar kväll, många kramar från sjukstugan...

  
Dagens usk

 Anton den lilla pajasen
 Mammas kakor

Kommentarer
Postat av: linda

Hej på dig just nu e jag på jobbet ska snart gå hem jag o chris jobbar men du vet hur det är när vi jobbar slappar o har det mysigt med dom gamla men vi saknar dig.. Men det är klart att du ska va hemma med barnen. Men så sjuk hn ser ut lille Axel pussa honom från mig o den lilla flickan oxå hahaha kram på er alla där hemma.

2008-03-06 @ 19:44:31
Postat av: linda

Anna jag glömde vad är det som ligger på fatet????Vem bakar inte hemma hahahaha

2008-03-06 @ 19:45:53
Postat av: anna br

Tack tack =) Ja jag ska kämpa på.....om jag får ett jobb så finns det ingen gladare människa på jorden! Men det är tufft vill jag lova....Mkt info och långa dagar tar kål på mig....Hoppas ni blir friska där borta! KRAM

2008-03-06 @ 20:12:56
URL: http://anaphalis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0