Vattkoppor igen...

Jaha ikväll upptäckte vi att Anton har fått vattkoppor och han har fått mycket den stackaren men ännu klagar han inte så mycket så vi får väl se hur veckan blir.
Nu är det bara Alice som inte har haft det men det kommer säkert också.

Jag har poppat massor med popcorn som jag och älsklingen ska äta nu när barnen lagt sig, vi ska se skräkfilm sen ska jag ligga och hålla om honom hela natten:)

Barnen har saknat mamma i helgen det är synd man jobbar helger men i morgon ska vi mysa, Axel ska vara borta en liten stund(ska på äventyr med mormor) och då har jag lite tid med dom stora...

Älskar min familj...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Stackarn:(.. hoppas att han blir bättre.. Ses på torsdag:)

2008-01-13 @ 21:22:44
URL: http://dreaams.blogg.se
Postat av: Louise

hej vännen! vilken mysig kväll vi hade i fredes! vi känner oss verkligen välkomna och "hemma" hos er!! hoppas vi kan träffas snart igen. men det får väl bli när alla prickar är borta... massor av kramar till er från oss

2008-01-14 @ 08:30:14
Postat av: Evelina

Unscg inte nu igen, men det är ju ändå skönt så ni blir av med det sen :) Saknar er!

2008-01-18 @ 11:09:22
URL: http://evveliiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0