This morning...

Jag kom upp och var i tid till jobbet:)
Men jag var trööööt men efter ett tag gick det över och dagen gick rätt så fort faktiskt.
Åt semla som en boende bjöd på underbart gott men kanske inte så nyttigt....


Fick sms i från honey att vi hade grodor i badrummet, ringde upp honom och frågade var har dom kommit ifrån tyckte det var skit äckligt. Han sa att han inte visste kanske från avloppet eller toa. Jag tänkte att jag kommer aldrig mer att våga gå på toa.
Det här var grodorna som vi har i badrummet haha...



Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah va kul:P. men jag hade blivit lika rädd.. men de grodorna va söta iaf=)

2008-01-13 @ 21:21:02
URL: http://dreaams.blogg.se
Postat av: louise

vad fint det blev i badrummet! jag längtar sååå efter vårt hus nu så jag kan få fixa lite! det närmar sig med stora steg =) Puss o Kram

2008-01-14 @ 09:05:10
Postat av: Evelina

Haha fint det blev och grodorna va ju döläckra :)

2008-01-18 @ 11:08:03
URL: http://evveliiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0