My Day...

Vill säga tack till Amanda som passade Alice idag, så att jag kunde jobba..

Min dag har varit bra från 1 febuari ska jag börja jobba heltid fast inte i det huset jag är nu utan i det andra. Kommer att sakna mina dementa och mina roliga underbara arbetskamrater. Men jag kommer att försöka få lite extra timmar där inne haha..

HUR GICK DET FÖR BETTAN....
Röda faran klarade sig utan en enda anmärkning, han som testade henne sa att man kan inte tro att hon är över 10 år gammal. Ingen rost undertill och bromsarna funkade jätte bra. Måste vara skönhetsbehandlingen hon har fått denna veckan. Älskar dig Bettan syns i morgon...



Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var så lite så:).. det va bara roligt:D.. Kram

2008-01-21 @ 22:32:56
URL: http://dreaams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0