Massage...

Har varit hos mamma och fikat idag, barnen var på dagis och hade julgransplundring.
Min lillasysster Elin var nere från jönköping hon ska snart ha tenta och läser så ögonen blöder.
Men kommer att tjäna massor med pengar när hon är färdig, tänk på stora sysster då:)

Hade jätte ont i ryggen idag men fick lite massage av Anders super nice och mamma masserade fötterna,lite bortskämd ett par timmar innan jag hämtade barnen......

                                                                        Anders har sin favo mössa
                                                                        på sig, till och med sover med
                                                                       den..haha

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy va fuskit :) Men det är du värd min vän! Tänker på dig. Åhh du jag lovar att inte slänga innan du kollat igenom kläderna :)

2008-01-12 @ 15:37:33
URL: http://evveliiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0