Lek eftermiddag...

I eftermiddags lekte jag med barbie dockor det var bara ca 15 år sen jag gjorde det sisst haha. Barnen skrattade åt mig hela tiden ja som mamma får man bjuda på sig själv lite...

Alice fick pärlor i sitt hår vilket hon är jätte nöjd med och vill ha på sig nästa gång hon ska till dagis.
Vi har bakat tortilla pizza nu ikväll mums..

Nu kommer snart våra kompissar Louise och Jocke (jag ska lukta på bebis hela kvällen)och vi ska se en bra film, snacka skit och bara mysa.

Trevlig helg/ lafamilja


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha konstigt att inte Axel fick några pärlor i håret ;)

2008-01-12 @ 15:38:52
URL: http://evveliiina.blogg.se
Postat av: Martin

Kunde vi väl gissast att det skulle bli du som lekte med dom:P

2008-01-15 @ 09:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0