Hm oj oj oj..

Okej alla vet att jag älskar kläder särskilt Hm för att man får mycket för pengarna. Idag kom ett litet brev om att det är 10% på allt även rean den 18. Gissa om jag ska stå och hänga på låset även om jag har alla tre busungarna med mig. Får säga att dom får äta på macdonalds om dom lovar att inte riva ner Hm haha...

Ska på sminkparty på torsdag ska bli roligt se om man kan lära sig något nytt, typ dölja mörka mamma påsar under ögonen...
Ska skriva om alla tips här .....

Nej dags att boka tv:n måste se gynning ikväll...



Tack Anna för kläningen har den på mig idag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi .. det var så lite så. Tur att den kom till användning och att du tyckte om den :)

2008-01-15 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0