Ett tips..

Ska låta mitt hår bli långt igen, så nu gäller det att ta hand om det. Har slutat att platta det till vardags kommer bara att göra det vid festliga tillfällen. Så lockig som bara den är jag till vardags but it´s me...

Har i alla fall fått olika recept på hur man ska sköta håret och tänkte dela  med mig av ett som jag testat idag kladdigt men blev jätte bra.

En burk kokosmjölk
Några msk kakao

Öppna kokosmjölken och ta det översta vita och lägg i en skål ta några msk kakao och blanda i. Blöta håret och blanda i blandnigen sätt på en plastpåse över håret plus en handuk och ha det i ca en timme eller mer om man har tid och ork.Ställ dig i duschen och skölj av allt håret behövs ej tvättas. Låt det sen torka som vanligt håret blir helt underbart och rent... Man ska inte göra denna inpackning om man är blond...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0