2 dagar kvar...

Ja då är det bara 2 dagar kvar tills man fyller år lite ångest har jag allt. Tiden går så fort känns som jag precis har fyllt 18 och nu fyller jag 26 bara 4 år till 30 herregud...

Amanda har passat Anton idag och det tackar vi jätte mycket för...Tror inte att han har varit så sjuk mer att han vill vara hemma eller borta hos någon..så sött min lille sparris..

Har jobbat kväll med världens goaste arbetskamrat Linda så roligt vi har haft ikväll...I morgon är det jobb igen och fredag ledig men då är det handling och städning som gäller vilken födelsedag haha.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det va så lite så:).. han har spelat xbox med mej, gick tyvärr inte så bra för mej men:P.. haha

2008-01-23 @ 22:36:19
URL: http://dreaams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0