Vilken underbar dag...

I dag har varit min bästa dag på länge, blev ändrat idag och jag kommer att fortsätta i mitt favo hus på mitt favo plan. Blev så j..la glad schemat är inte färdigt än men det gör inget lite högre procent och stanna kvar im so happy.
Är ledig denna helgen också men ska jobba nästa för det är så schemat kommer att vara, får se hur vi ska lösa detta med kalaset nu..men men.

Har varit på samtal om Anton, massor av positivt bara att han behöver mer egentid, ja hur ska man hinna med allt..
 Sport academin börjar på söndag för Anton ska bli roligt och ni som vill se honom någon gång så är det på söndagar mellan två och tre.

Kvällens måste: Lägga fram kläder inför i morgon, starta en ny maskin tvätt och fixa naglarna :)

image337

Kommentarer
Postat av: Anna br

Skönt att du fick fortsätta! Då kan du andas ut lite. Vad kul att du gillade mitt projekt!! Alltid kul att höra! Jag tycker att det är roligt men jag har oftast för lite tålamod så Dag får hjälpa mig! Men om det går snabbt och lätt så är det jättekul att fixa gamla möbler så bara ring!=) Ja till thailand måste ni åka igen när barnen är sörre. Helt underbart. Jag har abstinens! Kram

2008-02-04 @ 22:51:51
URL: http://anaphalis.blogg.se
Postat av: La Mami

Ja det med jobbet var en tung sten som lättade känns helt underbart. Jag har med abstinens tyvärr är resan dit så himla dyr om man inte tar en sissta minuten men det går ju inte med tre barn haha

2008-02-05 @ 19:47:12
URL: http://lafamilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0