Vad tycks????

Färgade håret igår black black, tycker det blev helt okej vad tycker ni?

Har äntligen hittat sminket som verkar bra, HH minerals heter det. Har beställt det idag, är utan några kemikaljer och läker huden.  Om någon vill läsa om deras produkter eller beställa prover gratis kan ni söka på google (hh minerals)så kommer deras hemsida upp.

Nu efter 25 är det extra viktigt att ha bra produkter till sin hy får se hur bra jag tycker dom är när det har kommit.
Jag återkommer :)

En kompis som jag gick i gymnasiet med ringde ikväll, så nu när jag är färdig med alla sysslorna ska jag ringa henne.

   

Sminkningen: Övar fortfarande på att få till dom där ögonen jag skrev om innan
men övning ger färdighet haha...

Kommentarer
Postat av: anna br

Jättesnyggt!

2008-02-07 @ 22:50:16
URL: http://anaphalis.blogg.se
Postat av: la mami

Tack så mycket, ska iväg till jobbet nu ha en bra dag kram..

2008-02-08 @ 07:03:35
Postat av: Anna

Va fint håret blev :)

2008-02-08 @ 08:09:55
URL: http://vimsananna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0