Skägget i brevlådan...

Sitter här med barnen och tittar på julkalendern. Jag har blivit beroende undrar hur jag ska klara helgen då jag jobbar ha ha. Kvällsfikan blev chai och pepparkakor mums mums.

Har nybadade barn som ligger hos mig och snart ska vi påbörja kvällsmassage och jag ska läsa ett nytt avsnitt ur Narnia.

Lunchen idag blev wokade grönsaker och nudlar, kvällsmat åt vi pasta och ostsås.

 
Lunchen och mitt lilla grönsaksbarn som stod och åt råa grönsaker vid spisen.

 

Hittade inte så mycket på rk men nya tossor till alla och lite filmer ovch gosedjur blev det.
Men inga julklappar, var jätte urplockat idag.

Nu ska barnen komma i säng.
Tack och hej för idag.
puss puss

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Tossernavar ju supersöta :))))))



kram på dig

2008-12-30 @ 18:29:07
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0