Mjuk pepparkaka....

Fick ett recept av min bästa vän, som jag lägger ut här.
Mina barn tyckte det var jätte gott plus mormor som var och provsmakade det.
Så vill du göra något snabbt och enkelt så testa detta......

 4 dl socker
6,5 dl vetemjöl
4 tsk pepparkakskrydda
2 tsk bikarbonat
3 dl filmjölk
2 dl vatten

Blanda dom torra ingredienserna. Häll i filmjölk och vatten, blanda väl.
Häll i en långpanna den ska vara osmord.
In i ugnen 200 grader i 15-20 min.
skär upp i fyrkanter, ha smör och julost på.


Detta går hem hos alla barn jag lovar....


lycka till....



önskar barnen bus...


Kommentarer
Postat av: annaj

så fina barn du har hihi =)

2008-12-21 @ 16:45:41
Postat av: la mami

annaj: Ja dom är helt underbara, min luft mitt allt. Tack för din gulliga kommentar.

2008-12-21 @ 22:51:43
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0