Lördag....

Så var det lördag kväll och man är helt sliten efter en arbetsdag. Skulle ha fixat mig själv ikväll men satte mig med julklapparna och nu är jag så trött att det blir bara ett pass yoga sen natti natti. Så jag orkar med mitt maraton pass i morgon. Snart julafton ska bli så roligt se alla gada miner, äta gott och umgås med folk man älskar och bryr sig om.

Just nu sitter jag och dricker fänkåls te som är bra för magen, perfekt att dricka en stund innan det är dags att gå och lägga sig.

hej och hå nu börjar klockan ticka på....
Natti Natti...


Store killen i familjen, efter julavslutningen. Visst är han söt i sina glasögon.

Stolta mamman....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0