Lördag...

Lördagen har sett ut så här:

Tvättat alla kläder och lakan och täcken som blev smutsigt igår kväll och under natten...
Skurat golven och badrummet med klorin och vädrat in ny härlig frisk luft.

Alice är mycket bättre och har inte kräkt mer, hoppas nu bara att vi andra klarar oss.
För att få så mycket frisk luft så möjligt klädde vi oss och gick ut och åkte pulka en stund...


Nu är mamsen lite trött så jag sitter och bloggar lite och barnen är ute och åker pulka igen innan det är dags för kvällsmat och lördags mys....


Har lovat massage ikväll....


Dom har varit så söta idag massor av pussar och roliga funderingar mitt hjärta blir så varmt....

Älskar mina barn mer än något annat.....

  


Kommentarer
Postat av: Pappa

Älskar sina barn gör nog de flesta föräldrar, iallafall dina, ha det bra gumman.

Hälsningar Pappa

2008-12-13 @ 22:22:06
Postat av: la mami

pappa: Älskar dig med...puss min underbara far och tack för hjälpen...

2008-12-14 @ 09:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0