Kväll igen..

Nu är det kväll igen och jag fattar  inte vad alla timmar tar vägen. Har hunnit med nästan allt men vid klockan tio vill jag egentligen vara i säng. Om man ska orka med, men som sagt klockan har passerat tio så jag lyckades inte idag heller...

Dagen har varit både bra och dålig.

Det dåliga är som vanligt jobbet går in i en ny osäker period, då jag fick veta att hon som jag går för ska komma tillbaka på 75%....hmmm blir mycket över till mig or not...
Men man ska vara glad så länge det varade, så får man se vad framtiden ger med sig.
Man kan inte gå och fundera då blir man knäpp....Bara att kämpa på..

Ikväll ringde det på dörren och det var en säljare, an frågade om han fick komma in en kort stund och jag sa visst.
Han försökte sälja på mig ett lexikon för 1000 kronor...
Men han hade nog inte förväntat sig min reaktion.
Jag sa: skojar du vet du hur mycket mat jag kan få för dom pengarna, men jag vet vem du kan gå till he he.
Hmmm the girl next door, hon älskar uppslagsverk ..tihi.
Tror jag ska stanna inne i morgon ha ha.

Kvällsmaten idag blev vegetrariska snitzlar fyllda med majs och wok.
Kvällsfika blev frukt tallrik med äpple, apelsin, kiwi och bannan.

Sen fick barnen massage och jag har hunnit med yoga....

Nu ska jag gå och sova ...



caio caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0