Kalasdax...

Idag har vi haft kalas för sessan....
Hade ju velat skriva att  allt blev helt perfekt, saningen var att jag stressade som en idiot, barnen bråkade och lägenheten såg ut som fan.....
Men till slut blev det helt okej, fast nästa gång får väl både mor och barn ha lite lugnande innan ha ha.

Maten som jag bjöd på var krabbpaj och kantarell paj och vin för dom som ville.
Till kaffet bjöd jag på Barbie tårta, den vill jag ha medalj för....ha ha.
Lyckades fast jag hade tre bestämda kockar i köket som körde boxningsmatch....

Nu har dom lagt sig men sover ej och deras mamma är något trött och funderar på att ringa nannyjouren...
Ha ha märks att la mami haft en tuff dag med sina ÄNGLAR ...tihi.


Barbi tårta la mami...


   

Tack alla söta som kom till sessan .....



Var så stressad att jag inte hann göra vid mig, men snygg kjol hade jag.
Tack ninna....

Hoppas att ni andra lyssnat på Gud och vilat er, då söndagen egentligen är en vilodag...
puss och kram...


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Fasiken vilken bagare du är riktigt ball tårta :=)

ser att du har en ikea lampe i köket som jag vill ha till mitt kök :=)

ha det finast

2008-12-30 @ 18:25:21
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: la mami

vrp:Tack vännen blev riktigt stolt över mig själv...Hade en mycket stolt dotter också.

2008-12-30 @ 21:57:59
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: ninna

haha...ingen fara, måste dock erkänna att den satt betydligt bättre på dig =) xoxo

2008-12-30 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0