Julafton 2....

I går var det Alice födelsedag. Jag och daddy firade henne och i morgon firar resten av släkten henne.
Det var även julafton nummer 2 för oss igår. God mat och jätte skoj vilken lyx ha ha....

Idag har jag där emot varit på JÄTTE JÄTTE dåligt humör, fattar inte varför men varit som ett biiiiiiiiiiii.
Tror jag tänker undermedvetet på framtiden också har jag kännt mig lite stressad idag....
Nu är jag trött och ska krypa till kojs, så jag orkar med kalaset i morgon...tihi
Ska gå upp tidigt så jag hinner fixa tårtan ha ha....bildbevis kommer..tihi.

Nä men en tomte igen....Tomten är far till alla barn ha ha..



Lillebror och hans söta flickvän, en stor favorit hos mig....



Min Far...


Duktiga Anne som slutat röka...en medalj är hon värd...


Min lilla 5 åring.....

Tack alla söta människor som bryr sig om oss.....
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0