Hello i julstugan..

Har precis kommit hem från kyrkan med mina underbart söta kidos...fin klädda,  bilder får ni se ikväll då kameran ligger på laddning.
Vi blev lite sena idag för att min lille krut nisse inte ville samarbeta. Hade fått en pepparkaksdress av en arbetskamrat och han älskar den vill ha den på sig hela tiden.
 Men till sist kom vi iväg och nu ska jag snart göra lunch.
Ett nytt enkelt julrecept blir det bra ska jag lägga ut receptet., som jag har fått av min bästa vän...

Just nu sitter vi och slappar fattar inte att jag ska orka jobba till kvart i tio, varit uppe en halv sex men men det blir bra när man väl är i gång.Hoppas ni får en trevlig fredag kväll.


.

Min söta pepparkaksgubbe.


Kommentarer
Postat av: la bosna

Axel vad söt du e i din dräkt...kram

2008-12-20 @ 19:09:40
Postat av: la mami

la bosna: tyckte han med vill jag lova ha ha.

2008-12-20 @ 21:45:17
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: annaj

vilken sötnos :)

2008-12-21 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0