Hej Svejs...

Har varit rätt pigg idag, inte stressat och bara mått bra.
Varit och hälsat på mina underbara mini troll, provat ut om lucia kläderna passar lilla stumpan och det gjorde dom.
Så nu kan hon vara en fin Lucia på fredag...

Har även hunnit med ett yoga pass duktiga lilla mig... en medalj tack ha ha.

Har haft möte idag på jobbet alltid lika kul....ha ha.
Fyndade kläder idag av en arbetskarmrats dotter, helt kanon.
I morgon är det jobb och utbildning/ handledning som gälller ska faktiskt bli intressant.

Nu ska jag ta en kopp te njuta av min kväll och sen krypa till kojs.....

"När man haft riktigt bråttom måste man stanna upp och vänta på sin själ"
kinesiskt ordspråk...

 Min hemma odlade chilli.


 fyndade massor av bra vantar i går, prefekt i  regniga skåne....


Kommentarer
Postat av: ninna

hej hej...du vet att jag har en påse till dig här hemma som står och väntar....lite jeans och tröjor=) bara hör av dig är det passar =) xoxo

2008-12-11 @ 20:07:33
Postat av: la mami

Kommer så fort jag hinner ninna, jag har ju julklapp till er också från barnen.

2008-12-11 @ 22:24:56
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Näää vilka söta chilisar ;)

2008-12-12 @ 17:07:31
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: la mami

vinretprin: ja visst var dom...lite vuxen poäng till mig ha ha.

2008-12-12 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0